Sivusto ei tue käyttämääsi selainta. Suosittelemme selaimen päivittämistä uudempaan versioon.

Pitämäni ryhmäliikunnat ja mitä ne sisältävät

Tanssilliset tunnit

Zumba

Tanssia lattarirytmeihin sekä tuttuihin pop ja rock kappaleisiin koreografioituna, vain taivas on rajana! Vauhtia, iloa, letkeitä lanteita ja hikeä takuulla!

Rumbita

DanceRumbita tunnit koostuvat flamencon ryhdikkyydestä, salsan ilosta sekä itämaisesta kauneudesta ja sensuellista olemuksesta. Fuerte tunneilla keskitytään lihaskuntoon tanssin avulla, päästä varpaisiin.

Kuntolattarit

Lattaritanssien perusteita arkemmin. Mitä on salsa tai cha cha cha? Entä merengue tai samba? Näiltä tunneilta löydät näihin rytmeihin vastauksen, ilolla ja vauhdilla varustettuna!

Burleski

Naisellisuutta hakeva tanssimuoto, tunneilla haetaan oman kehon tuntemusta ja hallintaa nauttien naisellisista eleistä. Tunnit ovat tanssitunteja paljain jaloin, unohdetaan tasselit ja puuhkat.

Lavis

Lavis- lavatanssijumppa! Suomalaiseen musiikkiin koreografiat, humpan, jenkan, salsan ja vaikka polkan tahtiin. HIki pintaan ja hymy huulille, tällä tunnilla on varmasti hauskaa!

 

Lihaskunto tunnit

Äijätreeni

Miehille suunnattu lihaskunto harjoittelu. Koko kropalle suunnattuja harjoitteita pienvälineitä hyödyntäen. Lihaskunto paranee ja olo kohenee, lämmittelyä ja venyttelyä unohtamatta. 

Toiminnallinen harjoittelu

Toiminnallisilla harjoituksilla avataan kehoa ja laajennetaan liikeratoja,venyttelyllä haetaan kropalle pituutta; eli vetreänä työpäivään!! Sopii hyvin tyhy päiville.

Bodytreeni

Lämmittelyjen jälkeen tehdään liikesarjoja, joista jokaisessa sarjassa käydään läpi kehon eri lihasryhmiä. Kohentaa kehonhallintaa, liikkuvuutta ja lihaskuntoa. Loppuvenyttelyjä unohtamatta.

 M.A.X.

Koko kehon intensiteevinen harjoittelu. Treenin kesto vain 30min steppilautaa käyttäen. Tehostaa verenkierto- ja hepenottoelimistön toimintaa, koordinaatiokykyä, kestävyyttä ja rasva-aineenvaihduntaa. Tehokas ja mukaansa tempava treeni.

Muut tunnit

YogaFlow

Rentouttavaa liikettä keholle ja mielelle, haastaen kuitenkin myös lihastyöskentelyä ja kestävyyttä. Tunti hujahtaa hetkessä liikkeestä toiseen ja huomaat kuinka kehon notkeus ja tasapaino kehittyy ja mieli rentoutuu.

Asahi

Terveysliikuntaa itämaisin vivahtein. Tunnilla käydään liikkein läpi mm niska-hartia aluetta sekä selän liikeratoja. Sopii hyvin palauttavaksi liikunnaksi.

FullVinyasa

Joogatunti jossa liike pysyy yllä hengityksen tahdissa. Mukaansa vievänn musiikin avulla hengitysrytmissä on helppo pysyä ja liikkeisiin on mukava keskittyä. Hyvä tunti kiireen keskellä pysäyttämään ja keskittymään tähän hetkeen jopa meditatiivisesti.