Sivusto ei tue käyttämääsi selainta. Suosittelemme selaimen päivittämistä uudempaan versioon.

Liikkuvuustreenejä 3kk takana

Lisätty 25.07.2020

Huh! Kolme kuukautta jo takana eli puolessa välissä valmennusta mennään!

Tämän kolmannen kuukauden treeneissä on ollut paljon mukavia haasteita ja hieman on saanut kaivaa treenejä tehdessä pilkkeen silmäkulmaan ja valmiuden nauraa itselleen :) Videopätkiä löytyy instagram stooreista kohokohdista, jos haluat käydä kurkkaamassa: @treenilo

Kolmannen kuukauden treenit on mennyt samalla kaavalla kuin kaksi edellistäkin, eli kaksi ekaa viikkoa on kevyempiä treenejä, lyhyitä 10-15min harjoituksia joita tehdään joka päivä. Kolmas ja neljäs viikko taas sisälsi puolen tunnin mittaisen harjoituksen, joka suoritetaan 2-3 kertaa viikon aikana, lisänä kevyet jokapäiväiset harjoitteet.

Ekan viikon harjoite (vk 9) oli ihan mielettömän hauska! Tästä pätkää siellä instassa :D

Toinen viikko ei taas ollut mun juttu ja huomasin että skippailin tätä harjoitusta... Muka kiire ja hups unohtui... joten kymppiviikon treeni meni ihan poskelleen omalta osalta...

Mutta ei hätää, skarppasin ja pääsin taas viimeiseen kahteen viikkoon kiinni ja tein treenit tunnollisesti.

Viimeisen viikon teemana oli kyykyt, eli syväkyykyssä on vietetty aikaa jonkin verran. Tavoite oli 10min päivässä, mutta ihan siihen en kyllä päässyt, parina päivänä ehkä noin viiteen minuuttiin.

Syväkyykky on kyllä hyvä! Ihmisen luonnollinen lepoasento ja moniko siihen pääsee? Kokeilepa! 

Jos liike on vieraampi se saattaa tuntua hankalalta, ja usein omiakin asiakkaita neuvon aloittamaan hyödyntämällä matalaa porrasta taikka joogablokkia. Näin ollen pääset istumaan, mutta samalla saadaan lonkkaan liikettä ja avausta. Tätä voin kyllä suositella, joten otahan rohkeasti haasteeksi päivittäin viettää hetki syväkyykyssä! 

Liikkuvuutta on kyllä selkeästi tullut lisää, mutta vielä on matkaa spagaattiin... :D

 

Anne ♥