Sivusto ei tue käyttämääsi selainta. Suosittelemme selaimen päivittämistä uudempaan versioon.

Liikkuvuus 4kk

Lisätty 31.08.2020

Nyt ollaan jo kaksi kolmasosaa suoritettu liikkuvuus treeneistä,

eli 4kk takana ja kaksi vielä edessä. 

Tässäpä pieni kooste taas kuukauden treeneistä ja fiiliksistä.

Neljännen kuukauden treeneissä oli tavoitteena koostaa tunnin mittainen ohjelma. Eli ekn viikon aikana tehtiin kevyt 15 min, toisella viikolla lisättiin toinen kevyt 15 min jolloin treeni kesti jo puoli tuntia. Kolmannella viikolla lisättiin taas 15 min hieman raskaampaa ja viimeisellä viikolla toinen raskas 15 min. 

Näin siis neljännen viikon treeni oli jo tunnin mittainen. Tämä treeni tehtiin 2, maksimissaan kolme kertaa viikkoon. Muina päivinä kevyt 10-15min harjoittelu ylläpitämään liikkuvuutta.

Itse olin tän kuun osalta hieman laiska ohjeistuksien kanssa. Tein ohjatusti joka treenin kerran ja aina seuraavalle viikolle edetessä tein edelliseltä ne mitä muistin. Olisi pitänyt kirjata muistiinpanot joka treenistä, niin olisi ollut itselle helpompi. Näin omalta osaltani tän kuun treeni jäi hieman vajaaksi, mutta tuli silti tehtyä.

Yhteen asiaan olen kiinnittänyt huomiota, ja se on se, että huomaamattani teen näitä liikkeitä päivän mittaan useaan otteeseen. Muutamat liikkeet on ehdottomasti lemppareita ja niitä tulee otettua myös omiin ohjauksiin mukaan.

Huomaan myös että etenkin yläselkäni ja lapojen alue liikkuu todella helposti ja olo on jotenkin vapaa.

Eli todella positiivisia muutoksia on tullut arkeen ja olotilaan.

Vahva suositus näille treeneille! Jos kiinnostus on herännyt, ja haluat lisätä hyvinvointiasi arkeenn niin käypä kurkkaamassa itsellesi treenit vaikka puoleksi vuodeksi: kotivalmennus.fi

 

Anne  ♥